TERMENI SI CONDITII GENERALE DE FURNIZARE A SERVICIILOR datahouse.ro

 

 

 

Incheiat intre S.C. ADRANA INTERNATIONAL S.R.L. inmatriculata la Registrul Comertului cu nr. J23/2410/2014, cod unic de intregistrare RO16840934, capital social 7.200 lei, cu sediul comercial in Afumati, Sos.Bucuresti-Urziceni nr.16, Pavilion Z, spatiu 85, judet Ilfov, tel.: 0372.919.640,e-mail: adrian@adrana.ro, cont bancar: RO88 BACX 0000 0045 6230 1001 - Unicredit Tiriac Bank, numita in continuare FURNIZOR sau DATAHOUSE, reprezentata prin GHEORGHE Adrian Emil, in calitate de Administrator si

 

                                                                                                                                                                          , Nr. Reg. com:                                              , cod fiscal/CNP:                                                                        Sediul: Str.                                                                                         nr.         , bl.    , sc.  , et.  , ap.   , cod postal                                  , loc.                                                          , jud/sector                                      , Cont bancar:                                                                    , Banca:                                                              , tel.:                                                             , e-mail:                                                                     , numita in continuare CLIENT, reprezentata prin                                                                                                     , in calitate de                                         , s-a incheiat prezentul contract de furnizare servicii datahouse.

 

Prezentul contract s-a incheiat intre Furnizor si Client prin intermediul site-ului de comert electronic de la adresa www.datahouse.ro, cu procesarea securizata a informatilor la adresa https://datahouse.ro, cu ocazia efectuarii comenzii de catre Client pentru unul sau mai multe servicii prevazute in anexe care fac parte integranta din prezentul contract, in conditiile stabilite la cap “I. Conditii de furnizare a serviciilor Datahouse”.

 

Contractul a devenit perfect valabil intre partile contractante in momentul in care Clientul a bifat campul rezervat special, reprezentand lansarea comenzii, bifa de acceptare fiind confirmata de exprimarea acordului “Am citit si sunt de acord cu Termeni si Conditiile Legale” de la adresa https://datahouse.ro si a platii serviciilor comandate.

 

La cerere, CLIENTUL poate solicita FURNIZORULUI semnarea contractului si a actelor aditionale cu semnatura digitala extinsa conform legii 455/2001 privind semnatura electronica.

 

Contractul si anexele la contract pot fi citite si la adresa: https://datahouse.ro/legal

 

Conditii de furnizare a serviciilor Datahouse

 

1.   Definitii

Datahouse - furnizor de servicii Adrana International SRL, RO16840934 ce detine website-ul www.datahouse.ro.

Portal Datahouse - pagina de web securizata a magazinului electronic Datahouse www.datahouse.ro (in limba romana si limba engleza) sau unde sunt descrise si se comanda serviciile Datahouse si  se proceseza toate informatiile referitoare la comanda, plata, generarea documentelor si mesajelor, livrarea si suportul pentru produsele si serviciile Datahouse.

Client - persoana fizica sau juridica parte a acestui Contract care este inregistrata in Portalul Datahouse si a efectuat cel putin o comanda de servicii pe Site Datahouse.

Serviciu - serviciu selectat de catre Client pe site-ul Datahouse si procesat.


Contract - intelegerea scrisa a partilor cu privire la furnizarea serviciilor comandate prin intermendiul magazinului electronic de pe site Datahouse incheiata intre Client si Datahouse incluzand “Termenii si conditiile de utilizare”, “Politica de confidentialitate” din pagina principala a site-ului Datahouse, anexele serviciilor furnizate, prezentul contract si orice alte documente incheiate conform contractului. Contractul se considera acceptat de catre utilizator in etapa de comanda a produselor sau serviciilor de pe site-ul Datahouse cand bifeaza campul “Am citit si sunt de acord cu Termenii si conditiile legale”.

Program de lucru – programul de lucru al salariatilor Datahouse: Zile lucratoare Luni-Vineri orele 9.00-17.00.

Cu toate ca site-ul Datahouse functioneaza non-stop, pentru unele procesari este necesara interventia/validare proceselor de catre personal Datahouse.

Suport NonStop - online pe aplicatia https://datahouse.ro , online Chat pe site-ul datahouse.ro si  pe e-mail:support@datahouse.ro.

 

2.   Obiectul contractului

 

2.1.   Obiectul contractului consta in furnizarea de servicii de hosting (web hosting, colocare, servere dedicate, Datahouse cloud, VPS, cloud privat, administrare, etc) prin intermediul site-ului Datahouse. Obiectul contractului este descris pe larg in anexa serviciului sau serviciilor comandate. Actul aditional se poate descarca din sectiunea “Serviciile mele”

 

2.2.   Inregistrare domenii nationale si internationale

 

Inregistrarea domeniilor se face in numele clientului in limita disponibilitatii acestora care se verifica in momentul plasarii comenzii in site-ul Datahouse. Achizitia domeniului se face pe raspunderea exclusiva a Clientului in baza informatiilor si regulilor specifice, publicate pe internet de fiecare registru de domenii in parte (.ro, .eu, .com, .net, .org, etc).

 

  Registrul român de domenii .ro, RoTLD anunță că în data de 1 martie 2018, a implementat sistemul de înregistrare și mentenanță anuala pentru domeniile ".ro". Acestea se vor înregistra  sau reînnoi pe o perioadă limitată de timp, minim 1 an și maxim 10 ani.

 

2.3.   Transferul domeniilor nationale si internationale

 

Pentru transferul domeniilor internationale (.com, .net, .org, etc) de la un alt registrar la Datahouse, clientul trebuie sa aleaga optiunea Transfer. Pentru aceasta operatiune, clientul trebuie sa obtina cheia de transfer de la vechiul registrar (codul EPP) si sa deblocheze “Registrar lock”. Pentru domeniile .eu, confirmarea transferului se va face pe e-mail.

  Transferul domeniilor *.RO la registrarul nostru se poate face obtinand “cheia de transfer la alt registrar” de pe pagina www.rotld.ro

 


3.   Durata contractului

 

3.1.   Contractul intra in vigoare la data acceptarii prezentului contract de catre Client in etapa de comanda a serviciilor pe site-ul Datahouse.

 

Contractul este in vigoare si produce efecte juridice pe perioada selectata pentru fiecare serviciu in parte care a fost comandat de client pe site-ul Datahouse. Pentru fiecare serviciu, perioada de valabilitate, cerere ferma, este inscrisa in factura proforma care se genereaza si se transmite prin e-mail Clientului impreuna cu contractul. Perioada de valabilitate va fi modificata la data incasarii platii (data inceperii furnizarii serviciilor) prin generarea si transmiterea facturii fiscale aferente comenzii Clientului.

 

Perioada imediat urmatoare efectuarii comenzii Clientului pentru un serviciu nou este numita “perioada initiala”. Perioada initiala pentru fiecare serviciu in parte se prelungeste automat cu perioade succesive numai in cazul in care Clientul plateste urmatoarea factura emisa.

 

3.2.   Datahouse va activa serviciul contractat de catre client in cel mult 2 zile lucratoare de la incasarea platii. In functie de metoda de plata, caracteristicile specifice ale serviciului si dependentei acestuia de alt serviciu, activarea se va putea face mai devreme, in unele situatii chiar online (in cateva minute de la plata in cazul platii cu Paypal sau Card - Mobilpay).

 

3.3.   In afara de procesarea comenzilor pe site-ul Datahouse si afisarea/transmiterea documentelor si informatiilor catre Client prin mijloace electronice, Ducadu nu are nici o alta obligatie fata de Client in perioada in care Datahouse nu a incasat contravaloarea facturii proforma emise catre Client. Depasirea termenului limita de plata de catre Client stipulat in factura proforma va duce automat la incetarea din punct de vedere juridic a contractului, incetand imediat cu depasirea termenului de plata orice obligatie a Datahouse fata de Client.

 

4.   Obligatiile DATAHOUSE

 

4.1.   Sa asigure procesarea electronica a informatiilor pe site-ul Datahouse in scopul contractarii, platii, punerii in functiune si mentinerii in functiune a serviciilor Ducadu pentru Client.

 

4.2.   Sa asigure functionarea serviciilor comandate si platite de catre Client in parametrii prevazuti in prezentul contract. Furnizorul nu raspunde de deranjamentul aplicatiilor, echipamentelor sau conexiunilor care sunt proprietatea Beneficiarului sau a tertilor.

 

4.3.   Asigura suport tehnic prin intermediul site-ul Datahouse - sectiunea Suport. Pentru rezolvarea in cele mai bune conditii este obligatoriu ca toate cererile de suport sa se efectueze de catre Client prin site-ul Datahouse care va crea inregistrari si va trimite mesaje de e-mail direct catre persoanele Datahouse implicate in activitatea de suport.

 

4.4.   Ducadu va actualiza serviciile Clientului in ziua lucratoare in care banii aferenti au intrat in contul Datahouse sau plata electronica (prin card sau PayPal) s-a inregistrat in site-ul Datahouse.

4.5.   Inainte cu minim 10 zile de expirarea perioadei de valabilitate a serviciului, Datahouse va anunta Clientul cu privire la acest eveniment si va trimite la adresele de e-mail ale Clientului inregistrate in site-ul Datahouse factura proforma aferenta noi perioade de furnizare a serviciilor. In cazul in care Datahouse nu incaseaza banii aferenti serviciilor in cauza, serviciile se vor suspenda automat dupa 5 zile de la data scadenta a facturii, situatie in care Clientul nu are dreptul sa traga la raspundere Datahouse in nici un fel si pentru nici un fel de prejudiciu cauzat direct sau indirect.


5.   Obligatiile Clientului / Conduita generala

 

5.1.   Pentru efectuarea comenzilor si utilizarea serviciilor Datahouse, Clientul trebuie sa se inregistreze (sa aiba cont propriu) in site-ul Datahouse unde va primi o parola de acces. Clientul raspunde in totalitate de corectitudinea si valabilitatea datelor din contul Datahouse. Aceste date vor fi folosite pentru procesare comenzilor, emiterea facturii proforma, facturii fiscale si trimiterea de mesaje de informare si suport pentru servicii. Clientul are obligatia sa pastreze secretul parolei contului sau si sa o modifice oricand considera ca este necesar. Clientul este singurul raspunzator pentru actiunile si inactiunile sale care au drept consecinta accesul tertilor la parola contului. Clientul are obligatia sa-si citesca, de preferinta cel putin zilnic, mesajele de e-mail primite de la site-ul Datahouse. Necitirea mesajelor poate duce la blocarea serviciilor, comunicari legate de obligatiile de plata (ex.: cand i se trimite o factura de plata si nu efectueaza plata in termenul prevazut).

 

5.2.   Pentru securitatea datelor, pentru a evita orice acces neautorizat al unei terte parti in site-ul Datahouse, clientului ii este recomandat sa activeze cat mai curand posibil dubla autentificare pentru zona de clienti. Dubla autentificare se va face cu ajutorul unei aplicatii instalate pe orice smartphone sau tableta. Aplicatia va genera coduri la fiecare 30 de secunde sau va primi cereri de autentificare tip “PUSH”. FURNIZORUL nu poate fi tras la raspundere in cazul in care o terta parte acceseaza contul clientului folosind datele de logare corecte.

 

Utilizatorii care folosesc optiunea de “Plati in avans” pentru plata automata a serviciilor, sunt obligati sa-si activeze dubla autentificare inainte de adaugarea fondurilor in contul de client. FURNIZORUL nu poate fi tras la raspundere in cazul in care o terta parte se autentifica corect cu username si parola si foloseste creditul (Plata in avans) a Clientului pentru plata unor produse si servicii nerambursabile (inregistrare domenii, emitere de certificate digitale, etc) deoarece activarea se va face automat.

 

5.3.   Clientul declara pe propria raspundere ca datele introduse in contul propriu din site-ul Datahouse sunt corecte si actualizate in conformitate cu documentul de identitate al persoanei fizice, cu certificatului de inregistrare al persoanei juridice si al altor date personale ale Clientului. Orice reclamatie, dauna sau prejudiciu (respingerea inregistrarii numelui de domeniu sau al certificatului digital, probleme legate de evaziune fiscala etc.) cauzate de date incorect introduse de catre Client sau care ii sunt opozabile sunt suportate in totalitate de catre Client. FURNIZORUL poate solicita in orice moment in cazul in care exista suspiciuni asupra identitatii clientului copii dupa cartea de identitate, pasaport, permis de conducere, facturi de utilitati de la adresa din cartea de identitate. Copiile vor fi trimise in format electronic la adresa sales@datahouse.ro. Sunt acceptate documentele scanate .jpeg, .jpg sau fotografiate de un orice dispozitiv digital, dar numai in formatele .jpg, .jpeg.

 

5.4.   Pentru a beneficia de servicii in perioada prevazuta, Clientul sau reprezentantul acestuia trebuie sa plateasca factura proforma in cauza iar FURNIZORUL sa incaseze suma prevazuta in aceasta.

 

5.5.   Clientul si Utilizatorii Serviciului se obliga sa utilizeze Serviciile in conformitate cu prevederile legale aplicabile, cu prevederile acestui Contract, sa se abtina de la orice actiuni si sa evite orice inactiuni care pot aduce prejudicii imaginii, numelui, marcilor sau oricaror altor drepturi ale FURNIZORULUI.


Clientul si Utilizatorii Serviciului nu au permisiunea de a utiliza Serviciul:

 

A.   pentru a transmite, a copia, a posta, a distribui, a reproduce, a utiliza, a incarca sau a prelucra in orice alt mod Continutul:

  ilegal, obscen, vulgar, calomniator, amenintator, abuziv, care indeamna la ura rasiala, etnica sau este in orice alt mod defaimator;

  pentru care nu are un dreptul legal de reproducere, utilizare, transmitere sau difuzare, sub orice sistem juridic, romanesc sau strain;

  care aduce atingere unui drept de proprietate intelectuala al unui tert, incluzând, dar fara a se limita la, dreptul de autor, dreptul asupra unei marci sau inventii;

  care contine virusi sau orice alt tip de cod, fisiere sau programe create sa distruga, intrerupa sau sa limiteze functionarea oricarui alt software, a unei componente hardware sau a unui echipament de comunicatii electronice;

  care contine oferte frauduloase de bunuri sau servicii sau de orice alte materiale promotionale al caror continut sunt de natura sa insele sau sa induca in eroare;

  care contine informatii despre modul de derulare al unor activitati ilegale etc.

  pentru a incarca, posta, difuza sau transmite in alt mod "junk mail", "spam", scrisori in lant, scheme piramidale.

 

B.   Clientul si Utilizatorii serviciului nu au permisiunea de a folosi Serviciul pentru a:

  expedia mesaje prin e-mail care pot deranja, in orice mod, ceilalti utilizatori;

  continua sa expedieze mesaje prin e-mail catre un destinatar care a indicat ca nu doreste sa mai primeasca asemenea mesaje;

  expedia mesaje prin e-mail care contin informatii contrafacute in titlul de listing ("packet header") TCP/IP;

  expedia e-mail-uri rauvoitoare, fara a se limita la mesaje de tip "mailbombing";

  expedia sau primi mesaje prin e-mail intr-o maniera care incalca politicile de utilizare ale altui furnizor de servicii pe Internet;

  utiliza casuta postala de e-mail exclusiv ca loc de stocare al datelor.

 

5.6.   Responsabilitatea asupra Continutului cade exclusiv in sarcina persoanei care a fost sursa acestuia. Ducadu nu isi asuma responsabilitatea pentru continutul/acuratetea nici unui material creat sau disponibil prin intermediul Serviciului.

 

5.7.   Nu este permisa utilizarea urmatoarelor scripturi pe serverele Datahouse:

  UltimateBBS

  Orice script sau platforma care permite Content Sharing (torrent, dc, etc)

  IkonBoard

  Toate versiunile de forum YABB

  Scripturi pentru proxy

  Scripturi pentru IRC (ircbots, psybnc etc.)

  Anonimizator

  Phishing

  Chat room-uri, fara a include scripturile standard din panoul de control

  PhpShell si scripturi similare pentru executarea de comenzi - FormMail

  Alte scripturi si aplicatii care au vulnerabilitati sau comportament periculos.

  Instalarea instantelor de jocuri (Counter Strike, Half-Life, Minecraft, etc)

  Instalarea si utilizarea Shoutcast sau orice software similar de audiostreaming

  Instalarea si utilizarea Wowza sau orice software similar de videostreaming

  Instalarea si rularea de mirror-uri publice

  Site-uri de hacking, warez sau care promoveaza activitati ilegale sau interzise prin lege

  Instalarea si rularea web-spiders sau crawlers


  Instalarea/Rularea scripturilor care genereaza atacuri DDOS

  Scripturi care testeaza si/sau exploateaza vulnerabilitati ale oricaror sisteme de operare, echipamente, platforme sau site-uri web.

 

5.8.   Clientul nu are voie sa incalce sau sa incerce sa incalce securitatea retelei Datahouse/Adrana si a serviciilor Datahouse/Adrana prin:

  accesarea de date care nu sunt destinate Clientului sau patrunderea intr-un server sau cont la care respectivul Client nu are dreptul sau permisiunea de acces;

  incercarea de a proba, scana sau testa vulnerabilitatea unui sistem sau a unei retele sau de a incalca securitatea acestuia/acesteia sau masurile de autentificare fara a fi autorizat in mod corespunzator;

  incercarea de a interfera cu scopul de a intrerupe sau a face inutilizabil Serviciul de catre un alt Client, gazda sau retea inclusiv, fara a se limita la, mijloace de supraincarcare, "flooding", "mailbombing" sau "crashing";

  contrafacerea oricarui "header" TCP/IP sau a oricarei parti din informatia cuprinsa in acesta odata cu expedierea prin e-mail sau catre un grup Usenet. Pentru protejarea retelei, precum si a celorlalti clienti, in cazul unor atacuri de tip "Denial-of-Service" având ca tinta adrese sau servere alocate Clientului, Ducadu isi rezerva dreptul de a lua masurile ce se impun pentru minimizarea efectelor unor astfel de incidente.

 

5.9.   SPAM-ul sau Mesajele Nesolicitate. Se numeste SPAM sau Mesaj Nesolicitat orice mesaj trimis prin e-mail cu frecventa periodica (newsletter, informare, mesaj comercial etc.) fara ca destinatarul sa-si fi exprimat acordul de a primi astfel de mesaje in vreun fel. Este INTERZISA folosirea serverelor de hosting ale Datahouse/Adrana pentru trimiterea acestor tipuri de mesaje. In general, in cazul in care Utilizatorul trimite mesaje de tip SPAM, IP-ul de pe care au fost originate mesajele va fi listat in listele internationale care lupta impotriva SPAM-ului. Listarea atrage dupa sine imposibilitatea Utilizatorului de a trimite mesaje prin e-mail. Datahouse NU va inlocui IP-ul listat in listele de SPAM. La prima abatere Utilizatorul are posibilitatea sa solicite Furnizorului inca o adresa IP contra cost sau sa solicite furnizorului sa delisteze adresa IP initiala din toate listele de SPAM. Delistarea se face contra cost si poate dura pana la 10 zile lucratoare. Delistarea pentru un IP shared (partajat de mai multe conturi) se face gratuit si poate dura pana la 10 zile.

 

5.10.   In cazul in care Datahouse constata ca Serviciile Clientului au comportament anormal datorita aplicatiilor/ scripturilor/continutului Clientului sau traficului utilizatorilor care afecteaza reteaua Datahouse sau alte servicii Clientul se obliga sa respecte recomandarile si sa ia masurile cerute de specialistii Datahouse.

 

5.11.   In cazul in care un produs este creat numai pentru o categorie de utilizatori si/sau pentru un anumit scop, Clientul nu are voie sa-l foloseasca altfel. Este interzisa revanzarea serviciilor Furnizorului catre terti. Revanzarea poate fi facuta numai de revanzatori (Reseller) care au achizitionat un pachet de servicii din categoria “Reseller”.

 

5.12.   Clientul are obligatia exclusiva asupra controlului continutului si a modului in care continutul este folosit sau generat de catre utilizatori. Nerespectarea oricaror articole din Capitolul 5 art. 5.1.-5.11. poate duce la blocarea/suspendarea/rezilererea contractului fara notificare prealabila si nici o obligatie sau raspundere din partea Datahouse, imediat ce sunt constatate motivele existente. In cazul suspendarii serviciilor prin care s-a produs incalcarea prevederilor de la Capitolul 5, art. 5.1 - 5.11 si/sau a rezilierii contractului, Clientul este de acord ca sumele platite pentru serviciile in cauza nu sunt returnabile chiar daca serviciul nu a fost prestat in totalitate pe toata perioada contractuala.


5.13.  In cazul depistarii de continut ilegal pe Internet, ce are ca efect posibil afectarea minorilor, Clientul este in intregime responsabil sa urmeze procedura notificarii catre hotline-ul national SaferNet - pentru un Internet mai sigur, direct la adresa de mai jos. http://www.safernet.ro/index.php?act=raportare

 

 

 

6.   Confidentialitate si protectia datelor cu caracter personal

 

6.1.   Datahouse va depune toate eforturile pentru a pastra confidentialitatea informatiilor privind Clientul dezvaluite pe perioada utilizarii Serviciului. Avand insa in vedere ca orice informatie pe care o dezvaluie pe perioada utilizarii Serviciului se poate sa nu fie in siguranta pe durata transmiterii ei prin Internet, precum si faptul ca terte parti au posibilitatea de a intercepta transmisiunile pe care le face Clientul când foloseste Serviciul, Datahouse nu garanteaza confidentialitatea acestora si nu este responsabil pentru nici o paguba pe care o sufera Clientul sau o alta persoana ca rezultat al incalcarii confidentialitatii. Datahouse nu poate fi facut raspunzator pentru informatiile pe care Clientul le dezvaluie tertilor.

 

6.2.   Datahouse nu monitorizeaza comunicatiile Clientului in scopul verificarii conformitatii cu prezenta Politica. Adrana retine datele generate sau prelucrate in retea respectand legile 82/2012 si 506/2004 impreuna cu completarile lor. Totusi, atunci cand Datahouse are informatii/suspiciuni cu privire la activitati ale Clientului contrare celor de mai sus, poate lua orice masuri pe care le considera necesare in vederea incetarii acestor activitati, incluzand, dar fara a se limita la: eliminarea informatiei, inchiderea site-ului web, rezilierea Contractului de furnizare servicii si refuzul ulterior de a incheia pe viitor contracte cu Clientul.

 

6.3.   Serverele Datahouse vor avea ultimele variante de software. Datahouse este exonerat de orice raspundere daca Continutul clientului nu este vizibil din cauza update-ului zilnic. Regulile de securitate ale Serviciului, variantele software si modulele instalate pe server sunt disponbile la adresa: http://www.datahouse.ro/phpinfo.php.

 

6.4.   Datahouse respecta prevederile legale cu privire drepturile persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in conformitate cu urmatoarele Legi actualizate si completate cu acte normative: L677 din 21 noiembrie 2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date si L506 din 17 noiembrie 2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice. In acest scop Datahouse este inregistrat ca operator de date cu caracter personal cu nr. 16164/2010. Inregistrarea poate fi verificata online la adresa www.dataprotection.ro. Politica de confidentialitate este publicata la adresa https://datahouse.ro/termeni-siconditii.php.

 

7.   Functionarea serviciului

 

7.1.   Orice nefunctionare a Serviciului va fi adusa de catre Client la cunostinta Furnizorului in cel mai scurt timp posibil prin inregistrarea unei sesizari in site-ul Datahouse https://datahouse.ro, sectiunea Suport, prin email la adresa support@datahouse.ro. Furnizorul va remedia situatia de nefunctionare, daca acesta se datoreaza exclusiv culpei sale, in termen de maxim 24 de ore de la primirea sesizarii.

 

7.2.   In cazul neremedierii situatiei de nefunctionare a Serviciului in termenul mai sus mentionat, Datahouse va restitui Clientului tariful de abonament aferent furnizarii Serviciului, in cota fractionara, proportional cu numarul de ore in care Serviciul nu a functionat.


7.3.   In cazul in care din motive de ordin tehnic functionarea Serviciului nu a fost restabilita in termen de 2 zile lucratoare de la sesizarea Clientului transmisa in conditiile articolului 7.1., Clientul are dreptul sa considere Contractul reziliat de drept, cu o notificare prealabila scrisa, fara interventia instantei si alte formalitati. Contractul se considera incetat la data la care Ducadu primeste aceasta notificare. Datahouse va restitui Clientului si cota din tariful de abonament platit proportional cu perioada cuprinsa intre data incetarii Contractului si expirarea perioadei pentru care tariful a fost achitat.

 

7.4 Datahouse este raspunzator de furnizarea Serviciului pentru serverul de gazduire si conectivitatea acestuia la internet si nu raspunde de nefunctionarea sau functionarea necorespunzatoare a retelelor de comunicatii ale tertelor parti prin care se acceseaza Serviciul.

 

7.5. Clientul va folosi Serviciul astfel incat prin propria conduita sa nu perturbe functionarea normala a acestuia si este raspunzator fata de Datahouse pentru orice daune suferite de acesta si care au fost cauzate prin nerespectarea de catre Client a obligatiilor prevazute in sarcina sa, stabilite prin Contract.

 

8.   Valoarea serviciilor

 

8.1.   Serviciile care trebuie furnizate, valoarea acestora, moneda, taxe legale, perioada de valabilitate si termenul de plata sunt prevazute in factura proforma emisa de site-ul Datahouse care este vizualizata cu ocazia procesarii comenzii si transmisa prin e-mail odata cu prezentul contract la adresa Clientului din contul Datahouse.

 

8.2.   Toate preturile afisate pe www.datahouse.ro nu contin TVA. Cota TVA se aplica conform codului fiscal din Romania si al reglementarilor Europene in vigoare.

 

8.3.   Clientii au posibilitatea de a constitui depozit in portalul de plati folosind functia “Adauga fonduri” (Plata in avans). Depozitul este nereturnabil si poate fi folosit pentru achitarea automata a serviciilor active sau pentru a comanda servicii noi. Clientii care folosesc functia “Adauga fonduri” (Plata in avans) pentru a-si crea un depozit in portalul de client sunt OBLIGATI sa-si activeze dubla autentificare descrisa la art. 5.2. Folosirea autentificarii duble limiteaza posibilitatea unei terte persoane de a folosi depozitul fraudulos.

 

9.   Conditii de plata

 

9.1.   Plata valorii serviciilor se face in baza facturii proforma aferente utilizand metodele de plata disponibile in site-ul Datahouse :

 

  Plata prin PayPal – Clientul trebuie sa detina un cont PayPal – Sistem securizat foarte popular

– Confirmarea platii in site-ul Datahouse se face online.

 

  Plata prin card utilizand sistemul Mobilpay – Clientul trebuie sa detina un card bancar valid de tip VISA sau Mastercard – plata se face securizat prin transferul din site-ul Datahouse la site-ul securizat si specializat MobilPay – Datahouse nu are acces la nici un fel de informatie legata de cardul Clientului – Confirmarea platii in site-ul Datahouse se face online.

 

  Plata cu ordin de plata in contul Furnizorului – Este plata traditionala in contul bancar al furnizorului – Conturile bancare sunt scrise in factura proforma – Pentru urgentarea punerii in functiune a serviciilor va rugam sa trimiteti prin e-mail la sales@datahouse.ro dovada platii electronice sau dupa caz dovada depunerii de numerar in contul Furnizorului vizata de banca (document scanat).


9.2.   Punerea sau repunerea in functiune a serviciilor se face numai dupa incasarea banilor in contul Datahouse sau dupa confirmarea automata a platilor electronice in site-ul Datahouse.

 

10.   Factura fiscala

 

10.1.   Datahouse va emite factura fiscala in momentul actualizarii in site-ul Datahouse a platii efectuate de catre Client.

 

10.2.   Factura fiscala contine identificatorul unic, data emiterii, datele legale ale Furnizorului, datele Clientului preluate din contul Datahouse (este obligatia dumneavoastra exclusiva sa introduceti in contul Datahouse si sa actualizati corect datele in conformitate cu Codul Fiscal valabil in Romania), serviciile, preturile, taxele si perioada de valabilitate a serviciilor.

 

10.3.   Factura fiscala emisa de Datahouse se salveaza in format PDF in contul clientului Datahouse si va putea fi descarcata oricand de catre Cilent pentru inregistrare in contabilitatea proprie dupa logarea acestuia in site-ul Datahouse, in conditii de securitate (Certificatului digital SSL Datahouse, protocol https) de la adresa https://datahouse.ro/portal/clientarea.php?action=invoices – Facturile mele – Afiseaza descarca PDF. De asemnea, la data emiterii, aceeasi factura fiscala in format PDF se va transmite si la adresa de e-mail inregistrata de Client in contul Datahouse.

 

11.   Limitarea raspunderii

 

11.1.   Accesarea site-ului Datahouse se face cu respectarea Termenilor si conditiilor care pot fi gasiti la https://datahouse.ro/Support-Clienti/termeni-si-conditii.html.

 

11.2.   Clientul declara in mod expres ca intelege si este de acord cu urmatoarele:

 

  Datahouse nu ofera nici o garantie pentru: Serviciul va implini toate cerintele Clientului; Serviciul va fi furnizat neintrerupt, la timp, sigur sau fara erori; orice eroare de program va fi corectata; Serviciul sau serverul care il pune la dispozitia Clientului este lipsit de virusi sau alte componente care ar putea dauna Clientului.

 

  Datahouse nu este responsabil de nici un fel de daune directe, indirecte, accidentale sau pentru comunicatii intrerupte, pierderi de date sau profituri cauzate de utilizarea Serviciului. Datahouse nu va fi raspunzator pentru nici un fel de pagube de orice natura suferite de Client sau orice terta parte care rezulta in totalitate sau in parte din exercitarea de catre Datahouse a drepturilor sale in baza acestei Politici. Datahouse nu va fi raspunzator, fara ca enumerarea sa fie limitativa, pentru alterarea si/sau securitatea informatiilor care tranziteaza Internetul.

 

  Clientul este de acord sa exonereze de raspundere si sa despagubeasca Datahouse atat cu privire la orice pretentie ridicata de catre un tert, rezultata din utilizarea Serviciului sau a retelei de comunicatii a Datahouse de catre Client, cat si cu privire la orice pierdere (directa, indirecta sau de alta natura), costuri, actiuni, procese, pretentii, cheltuieli (inclusiv cheltuieli de judecata) suferite in vreun fel sau provocate ca urmare a incalcarii sau ignorarii de catre Client a obligatiilor contractuale.

 

  Orice material descarcat sau obtinut in alt fel prin utilizarea Serviciului se afla astfel la discretia sa si poate fi folosit doar pe riscul Clientului. Clientul va fi singura persoana responsabila de eventualele distrugeri cauzate computerului de pe care este accesat Serviciul sau de alte pierderi de date ce pot rezulta din descarcarea oricaror materiale.


  Furnizorul nu este responsabil pentru nefunctionarea serviciului in cazul in care Clientul isi alege un pachet de servicii inadecvat pentru nevoile sale.

 

  Este obligatia clientului sa se asigure ca are backup la datele sale. Datahouse nu este responsabil pentru actiunile facute de administratorii conturilor cPanel/serverelor in ceea ce priveste aplicatiile care ruleaza pe acestea, paginile web, scripturile, bazele de date, a casutelor de e- mail impreuna cu continutul acestora, a oricaror date stocate, ale fisierelor si a folderelor din radacina cPanel si sistemelor de operare in cazul serverelor.

 

  In cazul in care un cont revandut incalca prevederile de la capitolul Conduita Generala, ne rezervam dreptul de a suspenda acest cont fara a informa in prealabil pe Utilizatorul Client Datahouse. Utilizatorul final nu va fi contactat de catre noi. Se vor depune toate eforturile pentru a-l informa pe reseller (clientul nostru) asupra faptelor si motivelor noastre.

 

12.   Modificarea contractului

 

12.1.   Datahouse isi rezerva dreptul sa modifice unilateral Contractul (ex.: tarife, modalitate de aplicare, majorari de intarziere, caracteristicile Serviciilor), in situatia schimbarii politicii sale comerciale, cu conditia notificarii in scris a Clientului cu cel putin 30 de zile inainte. In aceasta situatie, Clientul are dreptul sa nu acepte modificarea procedand la denuntarea contractului fara plata despagubirilor aferente incetarii inainte de termen a acestuia prin notificarea Datahouse cu cel putin 10 zile inainte de data aplicarii, caz in care nici una dintre parti nu va datora daune interese. Modificarile vor fi aplicabile de drept, fara a fi necesar un act aditional.

 

12.2.   Articolul precedent nu se aplica daca modificarea este in avantajul clientului.

 

13.   Incetarea contractului

 

13.1.   Daca o parte nu-si indeplineste obligatiile, cealalta parte este indreptatita sa considere Contractul incetat de plin drept, cu daune-interese, fara a fi necesara interventia instantei competente de judecata, pentru Serviciile in privinta carora nu au fost respectate obligatiile. Daca nu se prevede altfel in acest Contract, rezilierea va opera pe baza unei notificari prealabile de 30 de zile adresate partii in culpa. Relatia contractuala va inceta de plin drept in prima zi a lunii urmatoare celei in care termenul de 30 de zile se implineste, daca partea in culpa nu a inlaturat, pana la implinirea termenului, situatia ce a atras notificarea de reziliere.

 

13.2.   Clientul persoana fizica are dreptul de a denunta unilateral prezentul contact, in termen de 30 zile lucratoare de la data intrarii in vigoare a contractului, prin notificare scrisa si trimisa de catre Client la sediul comercial Datahouse sau prin e-mail la adresa sales@datahouse.ro, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

 

In acesta situatie Furnizorul va returna banii platiti de client pentru serviciile contractate, prin trasfer bancar, cu exceptia serviciilor consumate/prestate (taxe instalare, servicii de optimizare, web security, licente, etc.) sau a serviciilor facute in numele clientului (inregistrarilor si transferurilor de domenii, emiterea de certificate digitale, etc) si a comisionelor aferente platii Clientului, in termen de 30 de zile de la primirea notificarii clientului.

 

13.3.   In cazul in care persoana fizica denunta contractul in termenul de 30 de zile si procedam la returnarea contravalorii serviciilor, ne rezervam dreptul de a refuza pe viitor comanda de noi servicii.


13.4.   Serviciile ramase neachitate 30 de zile de la data scadenta a facturii proforme, vor fi sterse definitiv. Toate datele aferente contului/serverului vor fi sterse.

 

14.   Forta majora

 

14.1.   Daca nu se prevede altfel in Contract, forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca, dar numai in masura si pentru perioada in care indeplinirea clauzelor contractuale este impiedicata sau intarziata de situatia de forta majora.

 

14.2.   Prin caz de forta majora se inteleg toate evenimentele si/sau imprejurarile imprevizibile si inevitabile, independente de vointa partii care o invoca (ex.: razboaie, revolutii, inundatii, cutremure, epidemii, embargouri, restrictii de carantina, temperaturi foarte ridicate sau foarte scazute, hacking, cracking, etc) si care, aparand dupa incheierea Contractului, impiedica sau intarzie, total sau partial, executarea acestuia.

 

14.3.   Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice cealalta parte, prin scrisoare recomandata, in termen de 10 zile de la inceperea evenimentelor sau imprejurarilor considerate drept forta majora, comunicand totodata si documente eliberate de o autoritate competenta care sa certifice cazul de forta majora.

 

14.4.   Daca evenimentul de forta majora dureaza mai mult de 3 luni, oricare dintre parti va avea dreptul de a denunta unilateral Contractul.

 

15.   Legea aplicabila. Rezolvarea litigiilor

 

15.1.   Prezentul Contract este guvernat de legea romana.

 

15.2.   Orice neintelegere in legatura cu executarea Contractului va fi rezolvata pe cale amiabila. Daca o astfel de rezolvare nu este posibila, litigiul va fi inaintat spre solutionare instantelor judecatoresti competente.

 

 

 

Furnizor,                                                                                                                   Beneficiar,

Adrana International SRL